Az RTL Klub online portfóliója továbbra is a top 10-ben

A hazai rádiók és televíziók portáljai közül az RTL Klub online portfoliója messze a leglátogatottabb.


Így továbbra is elmondható, hogy a piacvezető adó online területen is a legnagyobbak közé tartozik. A netezők elsősorban az erős és egyedi videótartalmakért, illetve információkért kattintanak a csatorna oldalaira.

A Medián Webaudit mérései alapján a magyarországi rádiók és televíziók online portáljai közül az RTL Klub rendelkezik a leglátogatottabb internetes portfolióval. Egyedi látogatóinak száma az elmúlt egy év alatt megnégyszereződött, megközelítőleg 450 ezer fő naponta, amelynek köszönhetően a csoport az online szereplők összesített sorrendjében az elmúlt héten is tartotta az előkelő 8. helyezését, maga mögött tudva többek között a TV2–t is. Ráadásul az átlagos napi oldalletöltések száma márciusban és áprilisban is 2,6 millió felett volt. A havi egyedi látogatószám is növekedett a legutóbb mért időszakban: februárról márciusra 2,3-ról 2,4 millióra.

Ebben az évben (2011. január 1. és május 15. között) a napi átlagos videó nézés az rtlmost.hu oldalon 214 ezer, az rtlklub.hu–hoz tartozó videók esetében pedig 477 ezer volt. A hivatalos mérések alapján a piacvezető csatorna oldalain 2011 május első felében a látogatók átlagosan 12 percet töltöttek el, ami a hálózatok listáján a 6. helyet jelenti az egy egyedi látogató által, az adott oldalon eltöltött idő szempontjából.

A piacvezető csatorna új napi reality-je, az „Alekosz – Szerelem a legfölsőbb” szinteken kiváló számokat produkál. Az rtlklub.hu/alekosz oldal átlagos látogatottsága meghaladja az 55 ezret. Az RTL Moston az Alekosz műsor oldalát csaknem 35 ezren keresik fel naponta, a beágyazott videók pedig mintegy 133 ezer egyedi látogatót hoztak napról-napra a 19. héten. De nemcsak az RTL Klub új valóságshowja, hanem a Magyarországon elsőként debütáló török filmsorozat, az “Ezel, bosszú mindhalálig” is nagyon népszerű az online oldalakon. Átlagosan 17-20 ezren nézik vissza az izgalmas műsor részeit az RTL Moston, ami közel annyi látogatót jelent, mint amennyit a a legsikeresebb hazai gyártású napi sorozat, a Barátok közt ér el.

Barátok közt
A héten történik: Zsófi úgy dönt, hogy nem szokvány...
Szulejmán
Ajbige bejelenti, hogy hajlandó férjhez menni a herc...
RTL Híradó - Késő esti kiadás
Az RTL II hírműsora Rábai Balázzsal. A klasszikus h...
Reflektor
Sztárok, hírességek, celebek - reflektorfényben élne...
KOMMENTEK
Új hozzászólás
moderálás után jelenik meg
0/1000 karakter
jó, de mikor lesz már végre online nézhető a rtl?
Név | 2011-11-26 20:56:07